Embed HTML not available.
21
جولای

به عنوان خریدار چه انتظاراتی دردوران کرونا دارید

این روزها آینده املاک و مستغلات نامشخص است زیرا کرونا باعث ایجاد عدم اطمینان در هر جنبه از زندگی و احساس ناراحتی در خریداران ، نمایندگان و حتی فروشندگان می شود. بنابراین اگر شما در حال انتظار عضوی جدید برای خانواده خود هستید یا خانه ای بزرگتر می خواهید و در نتیجه می خواهید به زودی ملک خریداری کنید ، چیزهای جدیدی در این مدت وجود دارد که ممکن است برخی از آنها به عنوان امتیاز یا مزیت طبقه بندی شوند.

1) احتمالاً کمتر می توانید رقابت کنید
اول از همه ، به عنوان یک خریدار ، انتظار رقبای کمتری در این فصل را دارید. زیرا به دلیل استرس کرونا و عدم ثبات اقتصادی ، تعداد خریداران در حال کاهش است. به طور معمول در طول تابستان ، معمولاً انتظار می رود که بسیاری از مشتریانی که تقاضای خانه مشابه ، رقابت و استرس را در میان خریداران دارند. اکنون ، از طرف دیگر ، این وضعیت جدید کرونا ، در مقایسه با فروشندگان ، برابری بیشتری را در اختیار خریداران قرار می دهد. خریداران کنترل بیشتری بر بازار ، قیمت ها ، در دسترس بودن خانه و غیره دارند زیرا به دلیل همه گیر شدن میزان مشتریان بالقوه به طور قابل توجهی کاهش می یابد. این شما را به عنوان یک خریدار در هنگام بستن معامله در موقعیت سودمندتری قرار می دهد.

2) شما باید فرآیند را به صورت دیجیتالی اداره کنید
ثانیا ، چون تورهای فیزیکی خانه به دلیل کرونا دیگر گزینه ای نیستند ، شما باید از طریق برنامه هایی مانند بزرگنمایی ، اسکایپ یا تماشای فیلم های از پیش ضبط شده از آپارتمان ، در خانه گشت بزنید تا ببینید که داخل و خارج چگونه به نظر می رسد. برای ثبت ، هنوز تورهای حضوری وجود دارد که توسط معاملات مسکن برگزار می شود اما بسیار محدود هستند.

3) احتمالاً گزینه های کمتری دارید
در بسیاری از شهرهای بزرگ جهان ، ما شاهد کاهش عرضه خانه های فروشی هستیم که به این معنی است که گزینه های کمتری هنگام خرید خانه دارید. این لزوماً یک جنبه روشن وضعیت نیست ، اما نتیجه وحشتناکی نیز نیست. در واقع ممکن است یافتن آنچه در آپارتمان جستجو می کنید فرآیند آسان تری باشد ، زیرا موجودی کمتری از خانه ها در این فصل وجود دارد.

4) نرخ بهره کم است
اگر تصمیم به خرید املاک و مستغلات گرفته اید و نیاز به وام دارید ، هرگز زمان بهتری برای دریافت آن نبوده است. در طول کرونا ، نرخ بهره به کم سابقه ای رسیده است و اخیراً برخی از نرخ های بهره در حدود 3 و 4 درصد در نوسان است.

خلاصه
به طور خلاصه ، اگر حقوق ثابت یا فقط مقداری پس انداز خوب در حساب بانکی خود دارید ، می توانید در این دوره خرید ملک را در نظر بگیرید زیرا رقابت کمتری وجود دارد و نرخ بهره پایین تر است. با این حال آماده شوید تا بسیاری از جنبه های فرآیند را از طریق رسانه های دیجیتال و گزینه های کمتر تجربه کنید ، که با توجه به وضعیت همه گیر و تأثیرات ناشی از آن اصلاً بد نیست. موفق باشید با پیدا کردن خانه رویایی خود