11
مارس

راهنمای مبتدیان برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

درک اینکه چرا بسیاری از افراد در طول سال ها در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند کار سختی نیست ، مزایای زیادی نیز در این زمینه وجود دارد. و همچنین قابل درک است که چرا برخی از افراد هنوز از آن اجتناب می کنند زیرا این به معنای انجام برخی از خطرات برای منافع در بلند مدت است. بنابراین اگر تازه وارد سرمایه گذاری هستید و فکر می کنید چرا این موضوع دو بعدی است ، این می تواند راهنمای شما باشد.

جوانب مثبت سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

1) درآمد ثابت را تأمین می کند
س bigال بزرگی نیست که اکثریت مردم به دلیل درآمد مداوم آن ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را برای جریان نقدینگی یا پس انداز پول برای آینده خود انتخاب می کنند. به خصوص اگر شما ترجیح داده اید خانه ای را در مکانی مرکزی یا قابل توجه خریداری کنید و آن را اجاره دهید ، اولین قدم را برای درآمد ثابت شاید سالها به اتمام می رسانید. به علاوه در چنین شرایطی ، درآمد اجاره ای که خواهید گرفت بسیار بیشتر از درآمد دریافتی شما در صورت سرمایه گذاری در مکانی غیر مهم است.

2) املاک و مستغلات همیشه قدردانی می کنند
ارزش اساسی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نیز قابل توجه است زیرا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به طور طبیعی از طریق زمین و ساختمانهای متصل به آن افزایش می یابد. به این ترتیب وقتی در یک املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید ، در دراز مدت برنده می شوید. به همین دلیل ، در دراز مدت تقریباً هرگز ضرر در املاک و مستغلات وجود ندارد.

3) بازی ایمن تر از بازار سهام
وقتی در بورس سرمایه گذاری می کنید و بازی موردنیاز آن را انجام می دهید ، هم فواید و هم خطرات آن بسیار زیاد است ، این بدان معناست که وقتی ضرر می کنید ، به تعداد باور نکردنی بالایی می بازید. بنابراین با در نظر گرفتن قدردانی از آن و گردش نقدی که مطمئناً بدست خواهید آورد ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نسبت به بورس اوراق بهادار ایمن تر هستند زیرا تابع قوانین مشابه نیستند و از نظر ماهیت ریسک کمتری دارند.

منفی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

1) باید بودجه کافی برای آن داشته باشید
املاک و مستغلات یعنی هزینه ها. هنگام بستن معامله یا انجام تعمیرات لازم در ساختمان و همچنین بعد از مالکیت خانه ، برای پرداخت مالیات ، بیمه و غیره به بودجه کافی نیاز دارید. برای گفتن ، برای تبدیل شدن به یک سرمایه گذار در املاک و مستغلات ، ابتدا باید یک پول مطمئن در حساب خود داشته باشید. سپس شروع به سودآوری خود خواهید کرد.

2) یادگیری نحوه عملکرد آن زمان بر است
یادگیری پویایی در حال تغییر در املاک و مستغلات مدت زیادی طول می کشد تا در واقع از آن سود کسب کنید. برای داشتن زیرکی در این زمینه ، به زمان ، حوصله و منابع معتبری نیاز دارید تا از آنها بیاموزید. سپس می توانید از مزایای مالی آن بهره مند شوید. به علاوه ، مدیریت جنبه های تجاری ملک مانند مدیریت اجاره نیز به مهارت های خوبی نیاز دارد که با گذشت زمان همراه است.

3) مدیریت اجاره چالش برانگیز است
مدیریت اجاره مملو از موانع غیرمنتظره است زیرا هم با املاک و هم با خود افراد معامله می کنید. مستاجر شما ممکن است اجاره خود را به موقع پرداخت نکند و در نتیجه شما نمی توانید بلافاصله سود مداوم مورد نظر خود را پس بگیرید. بعلاوه ممکن است مجبور شوید با دعاوی حقوقی کنار بیایید و به دلیل مشکلات ناشی از برخورد با مستاجران ، وقت و هزینه خود را هدر دهید.

خلاصه
به طور خلاصه ، املاک و مستغلات یک دارایی و سرمایه گذاری ارزشمند است زیرا شما می توانید از این طریق درآمد ثابت کسب کنید ، از پاداش قدردانی بهره مند شوید و از آنجا که همیشه از بازار سهام امن تر است. از طرف دیگر ، موانع احتمالی وجود دارد که ممکن است در انتظار شما باشد مانند اجاره بها چالش برانگیز ، مدت زمان و مبلغی که برای گرفتن مزایای آن لازم است. با در نظر داشتن همه این موارد ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در طول دهه ها به عنوان یکی از محکم ترین روش های سرمایه گذاری برای کسب درآمد بیشتر با وجود چالش ها ، باقی مانده است. و این بخش هنوز هم یکی از ایمن ترین بخش ها برای سرمایه گذاری به نظر می رسد تا در دراز مدت از نظر اقتصادی ثبات بیشتری داشته باشد.