درباره ما

درباره ما


Türk amlak یک شرکت بسیار منحصر به فرد است ، زیرا مسئولیت انحصاری بازاریابی ، فروش و مدیریت پروژه های منتخب را از توسعه دهندگان و فروشندگان املاک در استانبول بر عهده دارد. فروش هر دو عرصه محلی و بین المللی چالش برانگیز و همچنین پاداش آور است. انتظارات مشتریان از خرید محلی و بین المللی بسیار متفاوت است و ما باید بخش گسترده ای از نیازها را برآورده کنیم. این انعطاف پذیری در رویکرد ما نسبت به مشتری است که باعث شده شرکت ما “از جمعیت متمایز شود”. ما فقط نمی فروشیم! این قسمت آسانترین بخش معادله است! ما خدمات کامل مدیریت تمام مراحل را ارائه می دهیم.

Türk amlak به طور خاص آن دسته از املاک را انتخاب می کند که ما اعتقاد داریم به عنوان یک شرکت مشتری های ما را سود خواهند کرد و در مواردی که قادر به ارائه مدیریت اجاره بسیار سودآور هستیم. ما به دنبال خواصی هستیم که انتظارات بازار را برآورده و فراتر از آن بگذارد ، خواصی که ما برای فروش انتخاب کرده ایم آنهایی هستند که ارزش اصلی خوبی دارند و به مشتریان ما استراتژی های خروجی سودآور ارائه می دهند. شرکت های ساختمانی که با آنها کار می کنیم ، باید بتوانند نیازهای روزافزون و خواسته های مالکان ، مستاجر و ساکنان ما را برآورده کنند. و آنها وظیفه دارند محیطی را فراهم کنند که هم باعث رضایت کامل سبک زندگی توسط ساکنین شود و هم به مشتریان ما رشد مطمئن سرمایه گذاری هایشان را بدهد.

Türk amlak یکی از پویاترین شرکتهای املاک در بازار املاک و مستغلات استانبول است. این شرکت از زمان تاسیس خود رهبر بازار در منطقه  غرب استانبول بوده است. Türk amlak سازمانی است که برای فروش بسیاری از تحولات منصوب شده است.
با معرفی خدمات منحصر به فرد، Türk amlak یک نیاز عمده بازار را برآورده کرده است. این سرویس مهم ارزش افزوده که در فروش و بازاریابی املاک گنجانده شده است ، سازمان ما را متحول کرده است. این به میزان قابل توجهی هم فروش محلی و هم فروش بین المللی را افزایش داده است . ما در ارائه خدمات املاک به مشتریان با مارک متمایز Türk amlak از بازاریابی ، فروش و خدمات عالی مراقبت های ویژه به یک رهبر بازار تبدیل شده ایم.