پروژه شماره 8

هشتمین پروژه پیشنهادی مان را از معرفی قسمتهای تجاری پروژه شروع می‌کنیم.
این پروژه در یک نکته استراتژیک بین دانشگاه‌ها مراکز خرید غولهای تجاری وشاهراههای ارتباطی دریک منطقه زیبا روی زمینی بالغ بر ۲۸۰۰۰متر مربع بنا شده است.
مغازه ها در زیر پروژه قرارگرفته و به صورت حرفه‌ای طراحی شده اند.
فروشگاه های بزرگترین پروژه در محور E-5 در استانبول ، با فرصت های خرید اقساطی و مزایای تحویل فوری به نمایش گذاشته شده است. خرید از این اماکن تجاری امکان سرمایه گذاری سودآور را ارائه می دهند.
این پروژه که به عنوان بزرگترین پروژه منطقه و نزدیک به دانشگاه استانبول مشخص شده است ، دارای ۴۵ فروشگاه در متراژهای 50 متر مربع تا 850 متر مربع فرصت های جذابی را برای یک سرمایه گذاری موفق ارائه کرده است
این پروژه که با استانداردهای بالای کیفیت ، انتخاب مواد و طرز کار تخصصی اجرا می شود ، یکی از پروژه های خاص و جاه طلب منطقه است.
مکان به دلیل نزدیکی به دانشگاه استانبول و منطقه تجاری دارای پتانسیل اجاره بالایی است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پروژه پیشنهادی ما در ظلع غربی استانبول اروپایی در زمینی به مساحت ۲۸۰۰۰ متر مربع در سه بلوک که شامل ۵۲۳ واحد مسکونی و ۴۵ واحد تجاری است اجرا شده و آماده تحویل می باشد.
این پروژه، آپارتمان های نوع یک، دو، سه و چهارخوابه را در حالی که اندازه ها بین ۷۳متر مربع تا ۲۰۰ متر مربع متغیر است را در اختیار خریداران قرار می دهد.
در بعضی از انتخابها گزینه دوبلکس نبز به چشم می خورد.
این پروژه ۱ پارکینگ برای یک خوابه ها و دو پارکینگ به دیگر انتخاب‌ها ارائه می دهد.
ارتفاع کف این پروژه حدودا ۳.۵متر ناخالص است.
برای گسترش فرهنگ محله نشینی ، زمین های مخصوص بازی برای کودکان ، سالنهای سینما ، فضاهای اجتماعی ، منظره های سر سبز و استخرهای شنا برای بزرگسالان و کودکان وجود دارد
در این سایت پارک بازی، محیطی را برای قهرمانان کوچک شما بوجود آورده است که در توسعه مهارت ها نقش بازی کرده و سرگرم کننده خواهد بود.
در پارک پر ماجرا ، زمینه های بازی با چالش های مختلف برای کودکان در سن مدرسه ایجاد کرده ایم تا مهارت های اصلی مانند دویدن ، تعادل و کوهنوردی را توسعه دهیم.

ای پروژه با سالن تناسب اندام و سونا ، مسیر پیاده روی در محیط سایت با منظره دلنشین، استخر روباز و زمین بسکتبال ، زمین فوتبال ، طیف گسترده ای از امکانات ورزشی را برای علاقه مندان به ورزش فراهم آورده است
شما می توانید بدون اینکه از خانه خود دور شوید ، خرید کنید می توانید در آرایشگاه زیباتر شوید
می توانید خستگی روز را در یک کافه خوب بدر کنید سیستم خانه هوشمند برخی از کارها را به خوبی تسهیل می‌کند.

سلام به زندگی آرام و محیطی آرام با معماری متفاوت با بالکن ، ارتفاع ناخالص کف تا ۳٫۵ متر ، پنجرهای وسیع از کف ، سالن بزرگ ، آشپزخانه زیبا و در بیرون خانه آب نما های تزئینی، مناطق بازی کودکان، پل پیاده روی ، آلاچیقها، سکو های نشستن در فضای سبز و خیلی از امکانات دیگر
این پروژه از لحاظ نزدیکی به بزرگراه ها، دانشگاه، مراکز خرید ، متروبوس و خط مترو ای که به زودی ساخته می شود متمایز است
پروژه بصورت ۱۰۰٪ پایان یافته و آماده تحویل می باشد
برخی از امکانات و مزایای پروژه عبارتند از :

تحویل فوری
زمین پروژه ۲۸۰۰۰ متر مربع
تعداد بلوک ها ۳
تعداد واحد های مسکونی ۵۲۳
تعداد فروشگاه ها تجاری ۴۵
حمل و نقل عمومی
رستوران
کافه
پارکینگ در فضای باز
پارکینگ بسته
فضای سبز با طراحی مدرن
دوربین‌های مدار بسته و سیستم نگهبانی ۲۴ ساعته
دسترسی آسان به فروشگاهها و مارکت
سالنهای اجتماعی
مرکز تناسب اندام
حمام بخار فنلاندی
زمین فوتبال
زمین بسکتبال
زمین والیبال
مناطق پیاده روی
استخر
استخر شنا کودکان