پروژه شماره 4

معرفی چهارمین پروژه در شهرکی جدید باامکانات عالی در غرب استانبول این سایت در زمینی بالغ بر۴۱۰۰۰متر مربع بنا شده است و از ۱۰ بلوک در دو قسمت تشکیل شده است. واحدها از دو خوابه شروع می‌شوند و تا چهار خوابه ادامه پیدا می کنند، سایت دارای ۵۲ مغازه نیز می باشد ‌. در مغازه ها هر آنچه می خواهید وجود دارد. محوطه بسیار دلپذیر می‌باشد و 6 هزار متر مربع از فضای سایت از درختان ، حوض های زینتی و فضای سبز پوشیده شده است . در محوطه سایت هیچ تردد وسیله نقلیه ای نیست و بدین ترتیب به محیطی امن برای گردش و بازی کودکان تبدیل شده است .
واحد ها از متراژ ۱۱۵ تا متراژ ۲۰۸ متر در اختیار خریداران می‌باشد. این سایت نیز دسترسی سریعی به بزرگراه ها، مراکز خرید، بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی دارد . خرید اقساطی بدون بهره توسط خود شرکت برای خریداران محیا می‌باشد.

از آنجا که همه چیز در رویاهایمان شکل می‌گیرد،
وقتی آن را نقاشی کردیم ، به پروژه ای رویایی متشکل از۷۲۴خانه و ۵۲ مغازه تجاری رسیدیم. رنگارنگ ، پر جنب و جوش ، دلپذیر … گزینه های آپارتمان دو خوابه تا چهار خوابه ، در ساختمانهای ۴طبقه تا برجهای ۲۸ طبقه ، کلا ۷۲۴ واحد آپارتمان.
دسترسی آسان به هر مکانی … فرودگاه استانبول ۱۵ دقیقه ، ۲۰ دقیقه تا پل یاووز سلطان سلیم از طریق اتصال اتوبان مارمارای جنوبی یک دقیقه تا بزرگراه TEM فاصله دارد . این پروژه در محل یکی از ایستگاههای مترو قرار دارد که در حال ساخت می‌باشد.

شما راحت هستید وقتی که فرزندانتان در محوطه سایت و فضای سرسبز آزادانه بازی می‌کنند.
این سایت در جوار سایت باستان شناسی اسپارادون قرار دارد! در مقابل سایت پروژه دیگری وجود ندارد زیرا یک منطقه کاوش باستان شناسی در جلوی آن قرار دارد.
برخی از ویژگی های این سایت عبارتند از :
مساحت زمین پروژه ۴۱۱۶۸ متر مربع
تعداد بلوک 10
تعداد مسکن 724
نزدیک حمل و نقل عمومی
رستوران
کافه
پارکینگ باز در محل بازار
پارکینگ سر پوشیده زیر پروژه برای بیش از ۱۱۰۰خودرو
فضای محوطه سر سبز
نگهبانی 24 ساعته
فروشگاه و مغازه ها
مرکز فعالیت اجتماعی
مرکز تناسب اندام
حمام ترک
وان
حمام بخار فنلاندی
زمین بسکتبال
زمین والیبال
مناطق پیاده روی
آب نماهای زینتی
استخر سرپوشیده
استخر شنا کودکان
پارک کودکان
تعداد فروشگاه های ۵۲
قیمت از ۱۳۵۰۰۰دلار دو خوابه، از ۱۶۵۰۰۰دلار سه خوابه از ۲۱۵۰۰۰ دلار چهار خوابه
محدوده متراژ ها از ۱۱۵ متر مربع تا ۲۰۸ متر مربع