13
جولای

خطوط هوایی ترکیش پروازها را به مکان های بیشتری از سر می گیرد

شرکت هواپیمایی خطوط هوایی ترکیه (THY) ، که پروازهای بین المللی خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف کرد و پروازهای زیادی را از 11 ژوئن از سر گرفت ، برنامه پرواز جدید خود را برای ماه سپتامبر اعلام کرد. پروازها به ایران که در 19 ژوئیه مجدداً به حالت تعلیق درآمده بودند نیز در این برنامه زمانبندی مجدد گنجانده شده و از اول سپتامبر از سر گرفته می شوند.

این شرکت روز یکشنبه در بیانیه ای گفت که آنها برنامه ماه آینده را “در نتیجه کار دقیق با مقامات بهداشت ملی و بین المللی” تنظیم کرده اند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است که فرصتهای سفر انعطاف پذیر به مشتریان ارائه خواهد شد زیرا برنامه ریزی در این دوره چالش برانگیز که در آن تعلیق پروازها بستگی به تصمیمات دولت و شرکت با توجه به تعداد موارد در کشورهای مربوطه دارد ، دشوار است.

در این بیانیه آمده است: برای بلیط های خریداری شده برای بازه زمانی 21 مارس تا 31 آگوست ، به مشتریان تغییر نامحدود ارائه می شود.

این شرکت گفت که قصد دارد پروازهای خود را به تهران ، تبریز ، شیراز و مشهد در ایران از اول سپتامبر همراه با ونکوور کانادا از سر بگیرد. آنتاناناریوو ، ماداگاسکار ؛ تالین ، استونی ؛ ریگا ، لتونی ؛ باتومی و تفلیس در گرجستان ؛ شهر هونای و هوشی مین در ویتنام ؛ دمام و ریاض در عربستان سعودی ؛ کنستانتین و اوران در الجزایر ؛ مزار شریف ، افغانستان؛ کراسنودار ، سوچی و کازان در روسیه ؛ سلیمانیه ، عراق ؛ بمبئی و دهلی نو در هند ؛ فرودگاه بین المللی بحرین ؛ عمان، اردن؛ عشق آباد ، ترکمنستان ؛ ویلنیوس ، لیتوانی ؛ اولان باتور ، مغولستان ؛ تسالونیکی ، یونان ؛ مراکش ، مراکش ؛ مسقط ، عمان ؛ ابوجا و لاگوس در نیجریه ؛ کیپ تاون ، ژوهانسبورگ و دوربان در آفریقای جنوبی. و ابوظبی ، امارات متحده عربی (امارات متحده عربی).